Anunturi

15 septembrie 2011
Sunteti invitati sa participati la o intalnire care are drept scop schimbul de experienta cu tineri cercetatori, aflati in ultimul an al stagiului doctoral:
-Drd. Ing. Marinela GHEORGHE, Facultatea de Mecanica

Seminarul va avea loc vineri 16.09.2011, incepand cu ora 10.00, in sala SC03 (sala For-Info), Facultatea de Stiinte si Mediu.
____________________________________________________________________________________________________
 
23 iunie 2011
Sunteti invitati in data de 22.07.2011 sa participati la a doua editie a Workshopului "Progrese in fabricarea si controlul produselor din materiale polimerice". Ora si sala intalnirii vor fi comunicate ulterior.

La actiune vor participa cu comunicari doi studenti de la Inginerie Mecanica, Harvard SUA, anul IV, doctoranzi si reprezentantii unor importante societati comerciale din Galati, Braila si Focsani.
____________________________________________________________________________________________________
 
14 iunie 2011
Sunteti invitati sa participati la o intalnire care are drept scop schimbul de experienta cu tineri cercetatori, aflati in ultimul an al stagiului doctoral. Sunt invitati pentru a prezenta rezultatele acumulate, ce se vor concretiza in teza de doctorat:

- dl. Coman M. George (Facultatea de Automatica, Inginerie Electrica si Electronica)
- d-ra Besnea N. Maria-Aida-Cristina (Facultatea de Mecanica)

Seminarul va avea loc vineri, 24 iun 2011, incepand cu ora 9.00, in sala SC03 (sala For-Info), Facultatea de Stiinte si Mediu.
____________________________________________________________________________________________________
 
06 iunie 2011
Stimati doctoranzi,

Sunteti invitati sa participati la o masa rotunda cu cercetatori si cadre didactice de la universitati din Serbia, aflati intr-o vizita la Universitatea Dunarea de Jos din Galati in cadrul unui schimb de experienta.

Invitatii nostri sunt Srecko Trifunovic si Verica Glodjovic, de la Universitatea din Kragujevac, Milan Milivojevic de la Colegiul din Uzice, Sad Srdjan Roncevic de la Universitatea din Novi, Branislav Jovancicevic, Petar Dokmanovic si Milena Petkovic de la Universitatea din Belgrad, si Aleksandra Pavlovic si Snezana Tosic de la Universitatea din Nis.

Aceasta vizita va ofera sansa de gasi noi oportunitati de colaborare si de a va informa despre particularitatile sistemului de invatamant superior si ale structurilor de cercetare din Serbia. Tinand cont de natura deosebita a acestei intalniri, va invitam sa participati intr-un numar cat mai mare.

Seminarul se da desfasura joi, 9 iun 2011, incepand cu ora 11.00, in sala For Info.
____________________________________________________________________________________________________
 
31 mai 2011
Sunteti invitati sa participati la o intalnire care are drept scop schimbul de experienta cu tineri cercetatori, aflati in ultimul an al stagiului doctoral. Este invitat pentru a prezenta rezultatele acumulate, ce se vor concretiza in teza de doctorat, dl. Ţuca D. Marius (Facultatea de Litere).

Seminarul va avea loc joi, 2 iun 2011, incepand cu ora 10.00, in sala SC03 (sala For-Info), Facultatea de Stiinte si Mediu.
____________________________________________________________________________________________________
 
24 mai 2011
Sunteti invitati la seminarul: "Cum sa redactam o teza de doctorat cu sanse mari de succes" sustinut de conf. dr. Mirela Voiculescu. In cadrul acestui seminar vor fi prezentate cateva modele de format de teza, se va face o comparatie intre modelele tip monografie (cele romanesti) si cele tip colectie de articole (model finlandez), precum si elementele principale care nu trebuie sa lipseasca dintr-o teza de doctorat. Se va insista si asupra elementelor care nu trebuie sa apara intr-o teza de doctorat. Seminarul cu pronuntat carcater interactiv va fi sustinut Joi, 26 mai 2011, ora 16.00 in binecunoscuta sala For Info.
____________________________________________________________________________________________________
 
19 mai 2011

Sunteti invitati calduros sa participati la conferinta cotata ISI organizate la Bucuresti (si la care suntem co-organizatori). Lucrarile acceptate vor fi publicate in Journal on Environmental Protection and Ecology JEPE. Va rugam ca, sa va inscrieti cu lucrari (adresa de mail: bena@gen.teithe.gr) specificand in titlu: Paper for “ENVIRONMENTAL CAPACITY BUILDING” - 11-13 November 2011, Bucharest, Romania (conform modelului din link).
____________________________________________________________________________________________________
 
17 mai 2011
ANUNT 19 MAI 2011

Sunteti invitati sa participati la o intalnire care are drept scop schimbul de experienta cu tineri cercetatori, aflati in ultimul an al stagiului doctoral:

- Mardare Eliza - Facultatea de Metalurgie, Stiinta Materialelor si Mediu

Seminarul va avea loc Joi, 19 mai 2011, incepand cu ora 17.00, in sala SC03 (sala For-Info), Facultatea de Stiinte si Mediu.
____________________________________________________________________________________________________
 
10 mai 2011
Sunteti invitati sa participati la seminarul cu tema "Rolul experientei dobandite pentru integrare activa in problematica contemporana", sustinut de doamna director al Departamentului de Mediu de la Arcelor Mittal, doamna Dobrota Mirela. Seminarul va avea loc joi, 12 mai 2011, ora 15:00 sala Forinfo SC002, Facultatea de Stiinte - parter.
____________________________________________________________________________________________________
 
22 aprilie 2011
Sunteti invitati sa participati la conferinta internationala a tinerilor cercetatori: NEW TRENDS IN ENVIRONMENTAL AND MATERIALS ENGINEERING, care va avea loc in perioada 18-20 mai 2011. Linkul Conferintei este: http://www.teme.ugal.ro.
____________________________________________________________________________________________________
 
18 aprilie 2011
Sunteti invitati sa participati la prezentarile rezultatelor cercetarilor desfasurate in cadrul proiectului SIMBAD, cuprinse in tezele de doctorat ce urmeaza a fi finalizate in urmatoarele 6 luni. Datele si orele acestor prezentari se afla in tabelul atasat.
____________________________________________________________________________________________________
 
17 aprilie 2011
Sunteti invitati sa participati, cu cat mai multe lucrari, la simpozionul UGALNano2, din data de 19 MAI 2011, amfiteatrul D13. Detalii privind conditiile de participare, publicare se gasesc pe site-ul simpozionului: http://www.cnmf.ugal.ro/ugalnano2_.html
____________________________________________________________________________________________________
 
14 aprilie 2011
In zilele de 15, 18 si 22 aprilie se va desfasura actiunea de analiza semestriala a rezultatelor obtinute de doctoranzi pe baza raportarilor grupului tinta.
____________________________________________________________________________________________________
 
11 aprilie 2011
ANUNT 14 APRILIE 2011
Sunteti invitati sa participati la seminarul cu tema "Rolul experientei dobandite prin mobilitati interne in cadrul institutelor nationale de cercetare", sustinut de dl. Boiciuc Radu - cercetator principal - Uzinsider S.A. Galati.
Seminarul va avea loc Joi, 14 aprilie 2011, ora 16,00 sala Forinfo SC002, Facultatea de Stiinte - parter.
____________________________________________________________________________________________________
 
6 aprilie 2011
ANUNT 8 APRILIE 2011
Sunteti invitati sa participati la o intalnire care are drept scop schimbul de experienta cu tineri cercetatori, aflati in ultimul an al stagiului doctoral. Sunt invitati pentru a prezenta rezultatele accumulate, concretizate in teza de doctorat, urmatorii doctoranzi:
- d-na Alexandrina Teodoru (Facultatea de Mecanica)
Seminarul va avea loc Vineri, 8 aprilie 2011, incepand cu ora 15.00, in sala SC03, Facultatea de Stiinte si Mediu - sala For-Info.
____________________________________________________________________________________________________
 
6 aprilie 2011
ANUNT 8 APRILIE 2011
Sunteti invitati sa participati la o intalnire care are drept scop schimbul de experienta cu tineri cercetatori, aflati in ultimul an al stagiului doctoral. Sunt invitati pentru a prezenta rezultatele accumulate, concretizate in teza de doctorat, urmatorii doctoranzi:
- dl. Viorel-Gabriel Maria (Facultatea de Arhitectura Navala)
Seminarul va avea loc Vineri, 8 aprilie 2011, incepand cu ora 15.00, in sala SC03, Facultatea de Stiinte si Mediu, sala For-Info.
____________________________________________________________________________________________________
 
1 aprilie 2011
In perioada 14-15 aprilie, la Universitatea Dunarea de Jos din Galati se organizeaza o sesiune de training in autorat stiintific pentru doctoranzi in cadrul proiectului - Doctoratul in scoli de excelenta - evaluare a calitatii cercetarii in universitati si cresterea vizibilitatii prin publicare stiintifica - coordonat de Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior, a Cercetarii, Dezvoltarii si Inovarii a UEFISCDI.

Aceste cursuri se organizeaza in scopul dezvoltarii competentelor de prelucrare a datelor, de elaborare a unui articol stiintific si de prezentare a rezultatelor obtinute de catre tinerii cercetatori.
Cursurile sunt gratuite si la sfarsitul acestora se ofera diploma de participare.

Pentru acest eveniment, doctoranzii se pot inscrie online accesand linkul:
http://inregistrare.ecs-univ.ro

Inscrierile se pot face pana pe data de 11 aprilie a.c, insa numarul locurilor este limitat.
____________________________________________________________________________________________________
 
26 martie 2011
In zilele de 28, 29 si 30 martie se va desfasura actiunea de analiza semestriala a rezultatelor obtinute de doctoranzi pe baza raportarilor grupului tinta.(Etapa II). Actiunea se va desfasura in sala SB 201, in itervalul 15.30 - 19.30 (conform programarii)
____________________________________________________________________________________________________
 
22 martie 2011
Sunteti invitati sa participati la o intalnire care are drept scop schimbul de experienta cu tineri cercetatori, aflati in ultimul an al stagiului doctoral. Sunt invitati pentru a prezenta rezultatele accumulate, concretizate in teza de doctorat, urmatorii doctoranzi:
- dl. Cornel-Constantin Lalău (Facultatea de Stiinte si Mediu)
- d-na Gina-Georgiana Rolea (Facultatea de Mecanica)
- dl. Ioan-Bogdan Diaconu (Facultatea de Metalurgie, Stiinta Materialelor si Mediu)
Seminarul va avea loc Joi, 24 mar 2011, incepand cu ora 16.00, in sala SC03, Facultatea de Stiinte si Mediu, sala For-Info.
____________________________________________________________________________________________________
 
22 martie 2011
Sunteti invitati sa participati la intalnirea cu dl. Radu Nicu - director tehnic Arcelor-Mittal S.A. Galati si cercetator Uzinsider S.A. Galati. Seminarul va avea loc in data de 24.03.2011 in sala SC002, FORINFO, Facultatea de Stiinte - parter, la ora 10.00. Intalnirea are drept scop familiarizarea doctoranzilor cu cerintele mediului economic.
____________________________________________________________________________________________________
 
18 martie 2011
COMPETITIE FAMELAB 2011

Sunteti invitati sa participati la Competitia Famelab 2011, organizata de British Council in colaborare cu alte organizatii din Romania.

FameLab este cel mai important concurs international de comunicare a stiintei in fata publicului. Competitia FameLab a demarat in Marea Britanie, in 2005.

In acest an se desfasoara a patra editie a FameLab International in Romania. Ne propunem sa descoperim tineri capabili sa comunice pasiunea lor pentru stiinta si tehnologie publicului dintr-o sala sau prin intermediul televiziunii!

In prezent, British Council in asociere cu Cheltenham Festivals organizeaza acest concurs in 17 de tari din Europa, Africa, Asia si America de Sud. Castigatorii din fiecare tara se intalnesc in cadrul finalei FameLab International, care are loc in Marea Britanie, in cadrul The Times Cheltenham Science Festival.

Informatii despre acest concurs va vor fi oferite in cadrul intalnirilor din 24 martie 2011 si pe pagina web de mai jos: http://www.britishcouncil.org/ro/romania-science-famelab-science-competition-2011.htm
____________________________________________________________________________________________________
 
17 martie 2011
Sesiune stiintifica studenteasca:

In perioada 18-20 mai 2011 va avea loc Sesiunea Nationala de Comunicari Stiintifice Studentesti "Anghel Saligny", editia a III-a.

- Pe site-ul sesiunii gasiti toate informatiile, inclusiv modelul pe care trebuie sa il foloseasca studentii la elaborarea lucrarilor.
- Sunteti invitati sa consultati site-ul sesiunii stiintifice la adresa: http://www.mec.ugal.ro/CNCSSAS/Anghel_Saligny/NewIndex.html
- Noutatea acestei editii este existenta 2 sectiuni care se adreseaza in mod special studentilor masteranzi si doctoranzilor.
- Doar lucrarile transmise pana la 30 aprilie vor aparea pe CD-ul sesiunii stiintifice dar aceasta nu este o conditie pentru ca o lucrare sa fie premiata.
- Doctoranzii Universitatii Dunarea de Jos din Galati sunt invitati sa ia legatura cu conducatorii de doctorat pentru informatii privind trimiterea lucrarilor.
____________________________________________________________________________________________________
 
15 martie 2011
Sunteti invitati sa participati la prezentarile rezultatelor cercetarilor desfasurate in cadrul proiectului SIMBAD, cuprinse in tezele de doctorat ce urmeaza a fi finalizate in urmatoarele 6 luni. Datele si orele acestor prezentari se afla in tabelul atasat.
____________________________________________________________________________________________________
 
11 Martie 2011
ANUNT 17 MARTIE 2011

Sunteti invitati sa participati la un seminar de prezentare a rezultatelor cercetarilor doctorale care va fi sustinut de urmatorii doctoranzi:
- dl. Vasile Bria: Design, formare si analiză pentru materiale compozite (Facultatea de Mecanica) - d-na Nicoleta-Maricica Aron/Maftei: Efectul pulsurilor de lumina asupra mucegaiurilor prezente in sisteme model si sisteme alimentare (Facultatea de Stiinta si Ingineria Alimentelor)

Seminarul va avea loc Joi, 17 martie 2011, incepand cu ora 16.00, in sala SC03, Facultatea de Stiinte si Mediu, sala For-Info si face parte din seria de intalniri destinate prezentarii proiectelor de cercetare in care sunt angrenati doctoranzii din proiectul SIMBAD.
____________________________________________________________________________________________________
 
2 martie 2011
ANUNT 11 MAR 2011

Sunteti invitati sa participati la un seminar de prezentare a rezultatelor cercetarilor doctorale care va fi sustinut de urmatorii doctoranzi din Facultatea de stiinte si Mediu: d-ra Ana Maria Chiselev: Analiza conceptuala a traductorilor tip emitator folositi la constructia capetelor SONAR si d-na Aurelia Caldararu: Ecosisteme de tranzitie si de d-na Ana-Maria Simion /Ciuciu, din Facultatea de Ştiinţa şi Ingineria Alimentelor.

Seminarul va avea loc vineri, 11 mar 2011, incepand cu ora 15.00, in sala SC03, Facultatea de Stiinte si Mediu, sala For-Info si face parte din seria de intalniri destinate prezentarii proiectelor de cercetare in care sunt angrenati doctoranzii din proiectul SIMBAD.
____________________________________________________________________________________________________
 
25 februarie 2011
Sunteti invitati sa participati la seminariile ce se vor desfasura in cadrul Facultatii de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică şi Electronică. Mai multe informatii gasiti in documentul atasat.
____________________________________________________________________________________________________
 
22 Februarie 2011
ANUNT 11 MARTIE 2011
Sunteti invitati sa participati la un seminar de prezentare a rezultatelor cercetarilor doctorale care va fi sustinut de urmatorii doctoranzi :
- d-ra Ana Maria Chiselev: Analiza conceptuala a traductorilor tip emitator folositi la constructia capetelor SONAR (Facultatea de stiinte si Mediu)
- d-na Aurelia Caldararu: Ecosisteme de tranzitie (Facultatea de stiinte si Mediu)
- d-na Ana-Maria Simion /Ciuciu (Facultatea de Stiinta şi Ingineria Alimentelor)
Seminarul va avea loc vineri, 11 MARTIE 2011, incepand cu ora 15.00, in sala SC03, Facultatea de Stiinte si Mediu, sala For-Info si face parte din seria de intalniri destinate prezentarii proiectelor de cercetare in care sunt angrenati doctoranzii din proiectul SIMBAD.
____________________________________________________________________________________________________
 
22 Februarie 2011
ANUNT 2 MARTIE 2011
Sunteti invitati sa participati la seminarul de prezentare a rezultatelor cercetarilor doctorale care va fi sustinut de urmatorii doctoranzi:
- dl. Stefan Balta: Materiale nanostructurate cu aplicaţii în obţinerea membranelor pentru purificarea apelor (Facultatea de Metalurgie, Stiinta Materialelor si Mediu).
- d-na Daniela-Ecaterina Cosor: Obtinerea si caracterizarea unor nanostraturi de tip Ni-diamant (Facultatea de Stiinte si Mediu).
- dl. Cornel-Constantin Lalău: Obtinerea si caracterizarea unor bariere anticorozive (Facultatea de Stiinte si Mediu).
Seminarul va avea loc mirecuri 2 MARTIE 2001, ora 15.00, in sala SC03 (For-Info) si face parte din seria de intalniri destinate prezentarii proiectelor de cercetare in care sunt angrenati doctoranzii din proiectul SIMBAD.
____________________________________________________________________________________________________
 
22 februarie 2011
Sunteti invitati sa participati la seminariile organizate in cadrul Facultatii de Arhitectura Navala. Seminariile se adreseaza celor din domeniului ingineresc si nu numai. Mai multe informatii in attach.
anunt 1 Martie ora 12.00; anunt 3 Martie ora 15.00; anunt 3 Martie ora 16.00;
anunt 4 Martie ora 12.00; anunt 7 Martie ora 16.00; anunt 7 Martie ora 18.00
____________________________________________________________________________________________________
 
15 februarie 2011
Sunteti invitati sa participati la prezentarile rezultatelor cercetarilor desfasurate in cadrul proiectului SIMBAD, cuprinse in tezele de doctorat ce urmeaza a fi finalizate in urmatoarele 6 luni. Datele si orele acestor prezentari se afla in tabelul atasat.
____________________________________________________________________________________________________
 
13 februarie 2011
Va invitam sa participati la seminariile si activitatile organizate de dl. prof. dr. ing. Leonard Domnisoru conform planului atasat. Seminariile se adreseaza cu precadere doctoranzilor din domeniile tehnice (inginerie, stiinte).
anunt 16 Februarie ora 08.00; anunt 17 Februarie ora 08.00; anunt 17 Februarie ora 11.00;
anunt 18 Februarie ora 14.00; anunt 18 Februarie ora 16.00; anunt 19 Februarie ora 08.00
____________________________________________________________________________________________________
 
9 februarie 2011
ANUNT 17 FEB 2011 Sunteti invitati sa participati la un seminar de prezentare a rezultatelor cercetarilor doctorale din domeniul Ingineriei industriale. Seminarul va fi sustinut de doamna Alina Bosneaga (Facultatea de stiinte si Mediu) si dl. Catalin Iancu (Facultatea de Stiinte si Mediu). Seminarul va avea loc joi, 17 feb 2011, ora 16.00, in sala SC03, Facultatea de Stiinte si Mediu, sala For-Info si este primul dintr-o serie de intalniri destinate prezentarii proiectelor de cercetare in care sunt angrenati doctoranzii din proiectul SIMBAD.
____________________________________________________________________________________________________
 
9 februarie 2011
In atentia doctoranzilor in domenii cu specific umanist: anunt privind o conferinta internationala a doctoranzilor filologi. Detalii gasiti in documentul atasat.
____________________________________________________________________________________________________
 
4 februarie 2011
Marti 8 feb 2011, ora 10.00, sala SC003 - FOR INFO/Facultatea de Stiinte, sunteti invitati la un seminar cu tema Matematica actuala-domeniu de confluenta al stiintelor exacte sustinut de Marian Aprodu, cercetator stiintific grad I la Intitutul de Matematica "Simion Stoilow" al Academiei Romane, Bucuresti. Vor fi discutate o serie de aspecte privind aplicatiile cercetarilor matematice in diferite domenii.
____________________________________________________________________________________________________
 
13 ianuarie 2011
In data de 21 ian 2011 ora 16.30 va avea loc in sala SC001 (FOR INFO) o intalnire privind acordarea premiilor pentru realizari deosebite ale doctoranzilor din proiectul SIMBAD.
Procedura de premiere si anexele se pot descarca aici si se pot consulta in pagina "REGULAMENTE"
____________________________________________________________________________________________________
 
9 decembrie 2010
Seminariile sustinute in luna decembrie de prof. dr. ing. Florin Popescu vor avea loc in zilele de 10, 13 si 14 conform anunturilor atasate: 10 Decembrie, 13 Decembrie, 14 Decembrie.
 
6 decembrie 2010
Seminariile de comunicare in limba engleza pentru profilele nefilologice vor avea loc in luna decembrie conform orarului din attachment
 
5 decembrie 2010
Sunteti invitati sa participati la seminariile ce se vor  desfasura in cadrul  Facultatii de Istorie, Mai multe amanunte in attach
 
3 decembrie 2010
Sunteti invitati sa participati la seminariile ce se vor  desfasura in cadrul  Facultatii de Mecanica, Mai multe amanunte in attach
 
30 noiembrie 2010
Sunteti invitati sa participati la seminariile ce se vor  desfasura in cadrul  Facultatii de Arhitectura Navala, Mai multe amanunte in attach
 
28 noiembrie 2010
In luna decembrie sunteti invitati la activitatile desfasurate in cadrul Scolii doctorale ISIE conform anuntului atasat.
 
28 noiembrie 2010
Seminariile privind comunicarea in limba engleza pentru profilul nefilologic vor avea loc conform programului atasat.
 
23 noiembrie 2010
Sunteti invitati sa participati la seminariile ce se vor  desfasura in cadrul  Facultatii de Mecanica. Mai multe informatii gasiti in documentele atasate. 
 
22 noiembrie 2010
Seminariile privind comunicarea in limba engleza pentru profilul nefilologic vor avea loc in zilele de 24 si 26 nov conform programelor atasate."  
 
21 noiembrie 2010
"Sunteti invitati sa participati la seminariile ce se vor  desfasura in cadrul  Facultatii de Arhitectura Navala, Subdomeniul Structuri Navale, in luna Decembrie 2010. Mai multe informatii gasiti in documentele atasate."
 
18 noiembrie 2010
Seminariile si intalnirile din cadrul Scolii doctorale a Facultatii de Stiinta si Ingineria Alimentelor vor avea loc in lunile noiembrie si decembrie conform anuntului atasat.
 
10 noiembrie 2010
Anunturile privind limba engleza profil nefilologic pentru luna noiembrie - pot fi descarcate aici (anunt 1, anunt 2)
 
9 noiembrie 2010
Sunteti invitati  la seminariile  desfasurate in cadrul Facultatii de Arhitectura Navala. Mai multe informatii puteti afla aici
 
8 noiembrie 2010
In luna noiembrie sunteti invitati la activitatile desfasurate in cadrul Scolii doctorale ISIE conform anuntului atasat (modificat fata de data de 1 nov 2010 ca urmare a reorganizarii activitatilor didactice)
 
1 noiembrie 2010
In luna noiembrie sunteti invitati la activitatile desfasurate in cadrul Scolii doctorale ISIE conform anuntului atasat
 
1 noiembrie 2010
Cursurile/seminariile de limba engleza sustinute in luna noiembrie de d-na prof. dr. Michaela Praisler se vor desfasura conform anuntului atasat.
 
Vineri, 29 octombrie 2010, ora 11.00
Sunteti invitati la Institutul "G. Călinescu", Bucuresti, pentru o intâlnire cu tinerii cercetători din Institutele Filologice ale Academiei Române organizata de prof. dr. Nicolae Ioana, Catedra de Literatură, Lingvistică şi Jurnalism a Facultăţii de Litere. Inâlnirea va prezenta cîteva oportunităţi de studiu şi practica cercetării ştiinţifice în domeniul filologiei cu potentialiali colaboratori
Coordonator colectiv conducatori doctorat
Prof. dr. Nicolae Ioana
 
Sâmbătă, 30 octombrie 2010, ora 12.00
Sunteti invitati in sala LF1 la seminarul cu tema Curs de limba engleză. Registrul academic sustinut de prof. dr. Michaela Praisler, Catedra de Limba şi Literatura Engleză a Facultăţii de Litere.Seminarul va prezenta norme de redactare a lucrărilor de cercetare ştiinţifică și/sau a rezumatelor acestora în limba engleză. Seminarul este inclus in lista de activitati a proiectului POSDRU Eficient ID 61445.
Coordonator colectiv conducatori doctorat,
Prof. dr. Nicolae Ioana
 
12 octombrie 2010
Catedra de Piscicultura va invita la o serie de seminarii. Mai multe amanunte puteti gasi in documentul [atasat]
 
10 octombrie 2010
Orarul cursurilor de limba engleza profil nefilologic pentru luna octombrie poate fi descsracat aici
 
5 octombrie 2010
Cursurile/seminariile de limba engleza pentru doctoranzii din cadrul scolilor doctorale cu profil nefilologic vor avea loc in luna octombrie conform programarii atasate. [descarca aici]
 
4 octombrie 2010
Sunteti invitati sa propuneti spre publicare articole continand rezultate ale cercetarilor doctorale care se incadreaza in domeniile vizate de urmatoarele volume ale Analelor Universitatii Dunarea de Jos din Galati:
fascicula V:  Technologies in Machine Building, Instructiuni privind publicarea (model articol, persoana contact, etc):
http://www.tcm.ugal.ro/Anale/index.html
si fascicula II: MATHEMATICS, PHYSICS, THEORETICAL MECHANICS - Instructiuni privind publicarea (model articol, persoana contact, etc):
http://www.phys.ugal.ro/Annals_Fascicle_2/
Termenul limita pentru trimiterea spre publicare a articolelor este 16 oct 2010. Pentru lamuriri privind aspecte legate de domeniile abordate,  model articol, etc puteti lua legatura cu Editorii fasciculelor respective.
 
20-22.09.2010
Sunteti invitati sa participati la o serie de prelegeri deosebit de interesante si utile pentru activitatea pe care o desfasurati in zilele de 20-22.09.2010. Programarea prelegerilor si sala in care acestea vor avea loc se gasesc in anunturile anexate.[anunt 1] [anunt 1]
 
Cursuri limba engleza
Va anuntam ca in luna septembrie vor avea loc primele cursuri de limba engleza organizate in cadrul proiectelor POS DRU pentru doctoranzii din cadrul scolilor doctorale cu profil nefilologic. Cursurile/seminariile sunt sustinute de d-na prof. dr. Anca Gata si vor avea loc conform programarii atasate. [descarca pdf]
 
Vineri, 17 sep 2010, ora 11.00
Sala Forinfo (SC003), sunteti invitati la o intalnire cu d-ra Iuliana Stasi, care a obtinut marti, 14 sep 2010,titlul de doctor cu distinctia "Magna cum Laude" in domeniul inginerie industriala.  D-ra Iuliana Stas va invita la o discutie despre doctorat,anagajare, experienta internationala si imbinarea fericita a muncii de
cercetare cu rezultate aplicabile in industrie.
 
30 august 2010
Sunteti invitati in data de 2 septembrie (ora 9.00 - BAZINUL DE CARENE ) la seminarul cu tema „Metode experimentale pentru determinarea rezistenþei la înaintare pe model la scarã. Criterii de similitudine specifice.” si pe data  30 septembrie (ora 9.00 - BAZINUL DE CARENE ) la seminarul „Realizarea testelor experimentale pe model la scarã. Prezentarea Bazinului de Carene al Universitatii “Dunãrea de Jos” din Galaþi. Echipamente experimentale specifice.” desfasurate in cadrul Facultatii de Arhitectura Navala.
 
Luni, 23 august 2010, ora 16.00 sunteţi invitaţi în sala A 017 (Seminarul de Istorie Antică şi Epigrafie) la Seminarii privind metodologia de cercetare
* cu participarea doctoranzilor Şcolii Doctorale Istorie şi a experţilor pe termen scurt: prof. dr. Vasile Lica, lect. dr. Decebal
Nedu, prof. dr. Antal Lukacs, lect. dr. Cristian Apetrei
 
Marţi, 24 august 2010, ora 10.00
sunteţi invitaţi în sala A 017 (Seminarul de Istorie Antică şi Epigrafie) la Seminarii pe subiecte "orizontale":
dezvoltare durabilă, egalitate de şansă, inovare
* cu participarea doctoranzilor Şcolii Doctorale Istorie, a experţilor pe termen scurt: prof. dr. Vasile Lica, lect. dr. Decebal Nedu, prof. dr. Antal Lukacs, lect. dr. Cristian Apetrei şi a lect. dr. Rariţa Mihail (Catedra de Filosofie-Sociologie)
 
Marţi, 24 august 2010, ora 15.00 sunteţi invitaţi în sala A 017 (Seminarul de Istorie Antică şi Epigrafie) la
CURSURI DE MANAGEMENTUL CERCETĂRII
* cu participarea doctoranzilor Şcolii Doctorale Istorie şi a experţilor pe termen scurt: prof. dr. Vasile Lica, lect. dr. Decebal Nedu, prof. dr. Antal Lukacs, lect. dr. Cristian Apetrei
 
Miercuri, 25 august 2010, ora 09.00 sunteţi invitaţi în sala A 017 (Seminarul de Istorie Antică şi Epigrafie) la Acorduri bilaterale între universitate şi instituţii europene privind studiile doctorale (pentru mobilităţi)
* cu participarea doctoranzilor Şcolii Doctorale Istorie şi a experţilor pe termen scurt: prof. dr. Vasile Lica, lect. dr. Decebal Nedu, prof. dr. Antal Lukacs, lect. dr. Cristian Apetrei
 
Joi 12 august 2010, în intervalul orar 10:00-14:00, sunteti invitati in sala D13 la seminarul cu tema: Metode de cercetare în modelarea numerică a curgerii fluidelor. sustinut de Prof. Dr. Ing. Florin Popescu, Catedra de Sisteme termice și ingineria mediului.Seminarul va prezenta cateva oportunitati de studiu si practica cercetare.
 
Miercuri 11 august 2010, în intervalul orar 10:00-14:00, sunteti invitati in sala D13 la seminarul cu tema: Modele de turbulenţă în modelările numerice ale curgerii fluidelor, sustinut de Prof. Dr. Ing. Florin Popescu, Catedra de Sisteme termice și ingineria mediului. Seminarul va prezenta cateva oportunitati de studiu si practica cercetare.
 
Marţi 10 august 2010, în intervalul orar 10:00-14:00, sunteti invitati în sala D13 la seminarul cu tema: Modele de turbulenţă în modelările numerice ale curgerii fluidelor, sustinut de Prof. Dr. Ing. Florin Popescu, Catedra de Sisteme termice și ingineria mediului. Seminarul va prezenta cateva oportunităţi de studiu si practică cercetare.
 
5 august 2010
Scoala Doctorala a Facultatii de NAve va invita in data de 2, 3 si 15 septembrie la seminariile desfasurate cu doctoranzii. Mai multe informatii gasiti in attach
 
4 august 2010
Urmatorii studenti RESTANTIERI  au de adus documentele aferente incheierii stagiului de mobilitate
1. Sorcaru  Florentina (toate doc)
2. Ifrim George (toate doc)
3. Bosneaga Alina (toate doc)
4. Caldararu Aurelia (toate doc)
5. Rusu Cosor (traduceri rapoarte de mobilitate)
6. Balta Stefan (toate doc)
7. Stefanescu Pompiliu (toate documentele in format electronic)
8. Gheorghe Marinela (toate doc)
Studentii vor fi reprogramati dupa data de 23 august
 
2,3,4 August, orele 9-14
Sunteti invitati in zilele de 2,3,4 August in intervalul orar 9:00-14:00 la seminariile tinute de Scoala Doctorala a Facultatii de Nave, seminarii ale caror tematici le  puteti descarca de aici.
 
22-30 iulie
sunteti invitati in perioada 22 -30  IULIE   la seminariile tinute de Scoala Doctorala de Acvacultura si Pescuit , seminarii ale caror tematici le  puteti descarca de aici.
 
27, 28  si 29 iulie
sunteti invitati in zilele de 27, 28  si 29   la seminariile tinute de Scoala Doctorala din cadrul Facultatii de Mecanica , seminarii ale caror tematici le  puteti descarca de aici.
 
21, 22, 23 si 26  iulie
sunteti invitati in zilele de 21, 22, 23 si 26   la seminariile tinute de Scoala Doctorala din cadrul facultatii de Mecanica , seminarii ale caror tematici le  puteti descarca de aici.
 
Miercuri, 7 iulie 2010 ora 9:00 sunteţi invitaţi în sala Y206-B la seminarul cu tema: „Analiză numerică a structurilor navale prin metoda elementului finit  – rezistenţă locală pe modele 3D-FEM” susţinut de prof. dr. ing. Leonard Domnişoru, de la Departamentul de Structuri Navale, Facultatea de Arhitectură Navală. Va fi dezvoltat de către cursanţi un model 3D-CAD/FEM pentru analiza rezistenţei locale a unei nave din zona centrală a compartimentelor de marfă – modelul cadrului transversal întărit. Se includ următoarele etape: modelul CAD, modelul FEM, condiţii de margine la analiză locală, încărcările locale cu şi fără marfă, interpretarea rezultatelor şi identificarea zonelor de hot-spot.
 
Marţi, 6 iulie 2010 ora 8:00 sunteţi invitaţi în sala Y206-B la seminarul cu tema: „Utilizarea programului de analiză structurală prin metoda elementului finit SW-Cosmos/M” susţinut de prof. dr. ing. Leonard Domnişoru, de la Departamentul de Structuri Navale, Facultatea de Arhitectură Navală. Va fi prezentat mediul integrat CAE SW-Cosmos/Modeler, de modelare CAD şi analiză structurală FEM. De asemenea, vor fi dezvoltate de către cursanţi modele CAD/FEM cu aplicaţia CAE SW-Cosmos/M.
 
Marţi, 6 iulie 2010 ora 8.00 sunteţi invitaţi în sala CN14 la seminarul cu tema: „Prezentarea programului de calcul realizat la Univ. Michigan pentru estimarea rezistenţei la înaintare. Aplicaţii numerice”susţinut de prof. dr. ing. Dan Obreja, de la Departamentul de Hidrodinamică Navală, Facultatea de Arhitectura Navală. Va fi prezentat programul realizat la Universitatea din Michigan, de către prof. Parsons, pentru rezolvarea problemei rezistenţei la înaintare a navelor, cu exemple
practice de lucru.  
 
Luni, 5 iulie 2010 ora 8.00 sunteţi invitaţi în sala CN14 la seminarul cu tema: „Metode teoretice pentru estimarea rezistenţei la înaintare”
susţinut de prof. dr. ing. Dan Obreja, de la Departamentul de Hidrodinamică Navală, Facultatea de Arhitectura Navală. Vor fi prezentate
o serie de metode practice pentru rezolvarea problemei rezistenţei la înaintare a navelor.  
 
Luni, 5 iulie 2010 ora 16:00 sunteţi invitaţi în sala Y206-B la seminarul/cursul cu tema:„Metoda elementului finit în arhitectură navală –statica structurilor navale, rezistenţă locală”susţinut de prof. dr. ing. Leonard Domnişoru, de la Departamentul de Structuri Navale, Facultatea de Arhitectură Navală.Vor fi prezentate fundamentele teoretice ale analizei liniare structurale prin metoda elementului finit, aplicate la statica structurilor navale– rezistenţă locală.
 
Vineri, 2 iulie 2010 ora 9.00 sunteti invitati in sala CN14 la seminarulcu tema:
„Concepte hidrodinamice utilizate în studiul curgerii în jurul carenelor navale. Rezistenţa la înaintare” susţinut de prof. dr. ing. Dan Obreja, de la Departamentul de Hidrodinamică Navală, Facultatea de Arhitectura Navală. Vor fi prezentate conceptele hidrodinamice fundamentale pentru rezolvarea problemei rezistenţei la înaintare a navelor.  
 
Urmatorii studenti RESTANTIERI sunt programati LUNI – 4 iulie
Miron – 14.30, Afteni – 14.45, Mardare -15.00, Bria – 15.15, Bosneaga 15.30, Tuca 15.45, Adomnicai 16.00, Rolea 16.15, Stefanescu 16. 30, Hotoleanu 16.45
 
Miercuri, 30 iunie 2010, ora 12.00, sala D12, va avea loc o intalnire cu tema: "Studentia si cercetarea la Harvard" cu Aurelian Nicolae, Universitatea Harvard. Aceasta este una din intalnirile dedicate schimbului de experienta cu cercetatori din tara si strainatate, aflati in
diferite stadii ale carierei.
 
In perioada marti 29 Iunie 2010 - vineri 2 Iulie 2010, intre orele 9h00-13h00, sunteti invitati in sala B32 a Facultatii de Mecanica la
seminarul cu tema: ADVANCED EXPERIMENTAL AND NUMERICAL METHODS IN ENGINEERING DESIGN AND RESEARCH sustinut de Associate Prof. Dr. HDR Adinel GAVRUS, departamentul GMA, INSA de RENNES, France. Seminarul va prezenta cateva oportunitati de studiu si practica de cercetare.
 
28 si 29 iunie 2010
In datele de 28 si 29 iunie 2010, in sala SB201, se  va desfasura Etapa II de raportare a rezultatelor.
Veti primi pe mail  programarea desfasurarii activitatii din 28-29 iunie 2010,
 
24 iunie 2010
Joi, 24 iunie 2010 , sunteti invitati sa participati la seminarul cu tema "INVERSE ENGINEERING  AND INVERSE ANALYSIS: FUNDAMENTS AND APPLICATIONS"
sustinut de dl.  ADINEL GAVRUS, profesor la Institut National des Sciences Appliquées de Rennes, Franta. Seminarul va avea loc in sala SC002,
FORINFO,Facultatea de Stiinte - parter, la ora 9.00.
 
Dupa seminar, va avea loc actiunea de inmanare (pentru utilizare) a noilor laptop-uri   TUTUROR studentilor doctoranzi din grupul tinta al
proiectului SIMBAD (POSDRU - 1.5/6/S/15) care au documentele de raportare complete  si si-au  indeplinit indatoririle aferente
proiectului POSDRU - 1.5/6/S/15 - SIMBAD.
21 iunie 2010
In data de 21 iunie orele 13.00 - 18.00 se va desfasura sedinta corespunzatoare Etapei I a noi raportari, pentru STUDENTII RESTANTIERI.
Pe mail veti primi programarea desfasurarii acestei activitatii.
16 si 17 iunie 2010
In datele de 16 si 17 iunie 2010, in sala SB201, se desfasoara Etapa I de raportare a rezultatelor. Perioada aferenta va fi 1.05 - 30.06.2010.
Pe mail ati primit programarea desfasurarii activitatii din 16-17 iunie 2010,
 
Joi, 10 iunie 2010,
In atentia doctoranzilor POS DRU Joi, 10 iunie 2010, sunteti invitati la seminarul cu tema “EISCAT-3D - NEXT GENERATION INCOHERENT SCATTER RADAR IN EUROPE” sustinut de dl.  TUOMO NYGREN, profesor la Departamentul de Fizica Spatiala, Universitatea din Oulu, Finlanda. Seminarul va avea loc in sala SC002, FORINFO, Facultatea de Stiinte - parter, la ora 10.00.
 
Marti, 11 mai 2010, ora 16.30
Catre doctoranzii POSDRU aflati in stagii in strainatate.
Asa cum vi s-a comunicat, pentru plata burselor corespunzatoare stagiilor in tarile UE este nevoie de urmatoarele documente:
-Dovada deplasarii cu mijloace de transport in comun care sa contina data plecarii si data sosirii pe teritoriul tarii de destinatie
-In cazul in care deplasarea se efectueaza cu masina personala se prezinta bonuri de benzina din tarile de tranzit corespunzatoare perioadei deplasarii sau stampilele de la serviciile vamale din Romania si tara de destinatie
-Documente care sa ateste cazarea pe perioada stagiului
Documentele mentionate mai sus NU sunt de decont (pentru ca bursa acopera TOATE cheltuielile corespunzatoare stagiilor in strainatate, inclusiv transportul) ci documente doveditoare ale deplasarii fara de care nu se poate face plata bursei. Documentele mentionate mai sus vor fi depuse in original la echipa de management si implementare. In cazul in care doctorandul va dori sa pastreze originalul atunci va prezenta si originalul si o copie si va semna o declaratie prin care atesta pe propria raspundere ca sumele corespunzatoare deplasarii nu provin din fonduri comunitare sau guvernamentale. (dubla finantare).
In cazul in care deplasarea se efectueaza pe parcursul unei luni, doctorandul va primi o parte din bursa corespunzatoare stagiului din Romania si o parte corespunzatoare stagiului extern, aceste parti calculandu-se ca fractii ale numarului de zile pentru fiecare tip de stagiu.
Doctoranzii au obligatia de a prezenta pana in ziua de 5 a lunii Raportul semnat de coordonatorul din exterior in limba engleza pentru luna precedenta (de exemplu pana pe 5 iunie 2010 pentru luna mai 2010), indiferent de fractia din luna precedenta petrecuta in strainatate. Pe aceeasi pagina Raportul in romana va fi semnat de conducatorul de doctorat din Romania. Pentru operativitate Raportul va fi trimis scanat urmand sa ajunga in original pana pe data de 15 a lunii urmatoare lunii de raportare. Responsabilitatea inregistrarii Raportului revine in exclusivitate doctorandului.
In cazul in care numai o parte a lunii constituie stagiul in strainatate, doctorandul are obligatia de a prezenta separat raportul pentru perioada petrecuta in Romania semnata de decan si conducatorul de doctorat cu stampila facultatii.
 
Vineri 30 apr 2010 ora 14.30 sunteti invitati in sala FOR INFO la o intalnire cu membri ai echipei de management si implementare pentru
prezentarea si analiza rezultatelor intermendiare obtinute pe perioada desfasurarii proiectului (oct 2008 - apr 2010).
 
22 aprilie 2010
In datele de 27-28 apr 2010, ora 10.30, sunteti invitati pentru definitivarea raportarii individuale aferente perioadei 01.10.2010 –
30 apr 2010.  Programarea acestei activitati a fost trimisa studentilor pe e-mail.
 
FOR INFO, ora 14.00, SB 201 ora 14.00, 12-17 aprilie 2010
Va anuntam ca depunerea rapoartelor individuale periodice va avea loc in perioada 12-17 aprilie, dupa o programare ce va fi afisata aici. Este posibil ca perioada de raportare sa sufere mici modificari, asadar va rugam sa consultati zilnic pagina cu anunturi.
 
7  aprilie 2010
In data de 12-13 apr 2010 va avea loc a doua etapa a.  Noile formulare le puteti descarca de pe pagina proiectului (si, din motive de siguranta v-au fost trimise si pe mail).
 
Sala FOR INFO, ora 11.00, 19 martie 2010
Sunteti invitati la seminarul cu tema:
Cum sa acumulezi si sa folosesti experienta internationala ?
sustinut de GINA ADAM (vezi CV), masterand la ASE si Universitatea Artois, Franta, dubla specializare in Electronica si Administratie Publica, castigator al unei burse Fullbright pentru doctorat.
Seminarul va prezenta cateva oportunitati de studiu si practica in strainatate, va accentua importanta obtinerii de certificate de competenta lingvistica  si a experientei profesionale acumulate in timpul facultatii. Seminarul se va incheia cu o scurta incursiune in secretele scrierii unui scrisori de motivatie pentru angajare.  
 
Hotel Vega, Galati 13-14 Martie 2010, ora 10.00
Sunteti invitati sa participati la workshopul international organizat de echipa de implementare si management a proiectului SIMBAD. Vor participa invitati din strainatate si din alte centre universitare precum si din institutii locale si regionale, viitori angajatori si absolventi. Vor avea loc prezentari pe diferite teme (vezi program) si se vor organiza mese rotunde privind bunele practici si a metodologia proiectului SIMBAD. Intalnirea de sambata, 13 martie 2010, va incepe la ora 10.00 si va avea loc in sala de conferinte a hotelului VEGA. Mentionam ca invitatia se adreseaza in egala masura doctoranzilor ce formeaza grupul tinta al proiectului POS DRU si conducatorilor de doctorat. Inregistrarea participantilor se va desfasura intre orele 10.00-10.30.
 
8 martie 2010
Intalnirea din 10 mar 2010 va fi reprogramata pentru o data ce va fi anuntata ulterior.
 
Sala Senatului, ora 16.00, 10 Martie 2010
Intalnire cu conducatorii de doctorat.
 
3 martie 2010, Sala FOR INFO, ora 17.00
Sunteti invitati la o intalnire cu doctornazii POS DRU in scopul analizei rezultatelor partiale obtinute pana in prezent de doctoranzii POS DRU in cadrul proiectului SIMBAD.
 
26 februarie 2010, Sala U15, ora 14.00
Sunteti invitati la seminarul cu tema: Metodologii de cercetare in diferite domenii, sustinut de d-na prof. dr. Anca GATA. Seminarul se va referi la documentarea stiintifica si gestionarea informatiei ca baza a formarii cercetatorului, a formularii directiilor de cercetare particulare si a elaborarii metodologiei de cercetare specifice temei de abordat.
 
Joi 25 februarie 2010
Sunteti invitati sa participati la seminarul cu tema “CONTEMPORARY ANALYSIS AND REPRESENTATION METHODS OF PHYSICAL PHENOMENA. INDUSTRIAL APPLICATIONS”, sustinut de dl.  Adinel Gravrus, profesor la INSA de RENNES
LGCGM, Rennes, Franta. Seminarul va avea loc in sala SC002, FORINFO, Facultatea de Stiinte- parter, la ora 9.00.
 
15 februarie 2010
Luni, 15 feb 2010, ora 9.00, sala SB 201, sunteti invitati la o discutie privind rezultatele cumulative ale proiectului si la confirmarea/infirmarea informatiilor din tabelul cumulativ
 
11 FEB  2010
Suntem in preajma momentului care marcheaza jumatatea celor 3 ani ai proiectui POSDRU -SIMBAD.
In aceasta etapa, va trebui sa evidentiem rezultatele obtinute si sa ne concentram pe atingerea indicatorilor  de performanta ai proiectului. In sectiunea privat a paginii proiectului, http://www.posdru.ugal.ro/ gasiti tabelul cu rezultatele cumulative obtinute de membrii grupului tinta pana in acest moment. Au fost inregistrate doar acele REZULTATE CARE AU PUTUT FI PROBATE si AU RESPECTAT PROCEDURILE SI CONDITIILE aferente raportarii.Pe baza ac estor rezultate si cu ajutorul grilei de punctaj aflata in partea superioara a documentului, aveti calculat un punctaj (il gasiti in dreptul numelui dvs. in ultima coloana din dreapta). Punctajul mediu pe mebru al grupului tinta il gasiti pe ultimul rand. Pentru siguranta, aveti documentele atasate acestui mesaj.
 
Miercuri, 5 ianuarie 2010, ora 22.00
Urmatorii studenti sunt invitati in data de 07 ianuarie 2010, in SB201, in intervalul 12.00-12.30,  sa prezinte documentele restante:
1. Afteni
2. Enache
3. Costandachi
4. Coman
5. Ionete
6. Zamfir
Pedarea se va face doar cu opisul aferent datat.
 
Luni, 4 ianuarie 2010, ora 19.35
Toti doctoranzii POS DRU au obligatia ca in toate articolele publicate, comunicari, postere, carti, rapoarte, etc sa mentioneze suportul proiectului SIMBAD la sectiunea Acknowledgements. Sugeram urmatoarea formulare, in care va rugam sa inserati numele si prenumele Dumneavoastra:
"The work of PRENUME NUME  was supported by Project SOP HRD - SIMBAD 6853, 1.5/S/15 - 01.10.2008 "
 
Miercuri 23 decembrie 2009, ora 14
Programrea studentilor restantieri .Toti cei care nu pot veni la data programata, vor fi reprogramati din oficiu pe data de marti 05 Ianuarie 2010 la aceleasi ore.
 
Duminica 20 decembrie 2009, ora 17.30
Opis cu documentele  si metodologia de urmat in cazul deplasarilor externe:
a) Se completeaza cererea de deplasare externa - cu cel putin 1 luna inainte (formular pe site)
b) Se primeste avizul acestei cereri (pe baza semanturilor primite pe formular) si se obtine DECIZIA de deplasare cu cel putin 2 saptamani  inainte
c) Copiile  ale cererii de deplasare si respectiv deciziei se depun la domnul  Gabriel Murariu impreuna cu:
-  scrisoarea de invitatie (insotita si de traducere)
-  acordul agreement  (insotit si de traducere)
-  declaratie pe proprie raspundere de evitare a dublei finantari.
TOATE ACESTE DOCUMENTE SE DEPUN PE SUPORT HARTIE (in dublu exemplar) si in FORMAT ELECTRONIC ( COPII SCAN -jpg -rezolutie 400 dpi si PDF) - pe CD
 d) Dupa efectuarea deplasarii, (in termen de 7 zile) se vor trimite copii scan dupa titlurile de transport si cazare (insotite de traducerea aferenta - autorizata)
La sugestia (foarte buna) a  domnului Iancu - documentele vor fi depuse pe baza unui opis (2 exemplare) datat. Din acest motiv NU SE VOR MAI PRIMI DOCUMENTE PE MAIL ci vor fi depuse doar pe baza de opis.
 
Marti 15 decembrie 2009, ora 14.30
Urmatorii studenti NU AU DOCUMENTELE IN ORDINE (Conform Opisurilor din data de 9 si respectiv 10 decembrie- vezi mesajele anterioare)
1. Afteni V. Mitica
2. Coman M. George
3. Enache I. Lucian-Mihaita
4. Costandachi V.  Alexandru
5. Raducan Gh. Elena
6. Diaconu  N. Ioan-Bogdan
7. Balta C. Stefan
8. Stefanescu P. Pompiliu
9. Butunoiu Gh. Dorin
   Pentru acesti studenti S-A FACUT REPROGRAMARE PE DATA DE 22 DECEMBRIE 2009.
De asemenea va rugam  sa verificati daca rapoartele de activitate pe luna nov. au fost depuse.
Etapa a II este programata -marti 8 decembrie 2009 in intervalul 9.00 - 16.30 - conform programarii din mesajul de pe mail.Va rog sa tineti cont de aceste date la intocmirea  documentelor de raportare.
Miercuri, 9 decembrie 2009, ora 16.00, la Sala Senatului
Miercuri, 9 decembrie 2009, ora 16.00, la Sala Senatului este organizata intalnire cu conducerea Universitatii Dunarea de Jos din Galati,
echipa de management si implementare si doctoranzii POSDRU.Prezenta este obligatorie!
 
In data de 22 oct 2009 ora 14.00, sala For Info, Facultatea de Stiinte, va fi organizata o intalnire cu reprezentanti ai grupului ROEDIGER – Roevac, care vor prezenta posibilitatile privind continuarea specializarii unora dintre doctoranzi in domeniul protectiei mediului.
Perioada de raportare va fi 16 OCTOMBRIE -15 DECEMBRIE 2009.
Programarea pentru ETAPA I - prezentarea documentelor pentru urmatoarea raportare [descarca .doc]
PRECIZARE IMPORTANTA: Perioada de raportare va fi 16 OCTOMBRIE -15 DECEMBRIE 2009.
Rugamintea mea este ca sa pregatiti documentele pentru verificare cu deosebita atentie iar cei aflati in mobilitati sa -mi trimita (conform mesajului precedent al
domnul profesor Georgescu):
- titlurile de calatorie (in copie, ATENTIE se accepta numai titlurile pentru transportul in comun in care apare in clar numele si prenumele precum si data plecarii)
- copii dupa documentele care atesta plata cazarii, legitimatii de la universitatile gazda, etc.
- toate acestea vor avea semnaturi si stampile de la institutia gazda
- toate aceste documente vor fi traduse de doctoranzi, semnate de acestia urmand ca apoi sa fie verificate si sa aiba stampila;Conform cu originalul; de
la echipa de management si implementare a proiectului
- Aceste documentele vor fi predate pe hartie si in forma electronica scanate de doctoranzi.
Va rog sa tineti cont de aceste date la intocmirea documentelor de raportare.
 
Sala SB 201, orele 8.00 -16.0012 si 13 oct 2009,
In datele de 12 si 13 oct 2009, sala SB 201, orele 8.00 -16.00, vor fi organizate intalniri cu doctoranzii in scopul centralizarii cererilor de mobilitate externa
 
Sala For Info 4 nov 2009. Ora 17.00
In data de 4 nov 2009. Ora 17.00, in sala For Info, Facultatea de Stiinte, va fi organizata, cu participarea activa a doctoranzilor POS DRU, o sesiune de comunicari cu prezentarea rezultatelor obtinute in cadrul proiectului  SIMBAD . De asemena vor fi discutate problemele aparute pe parcursul desfasurarii proiectului.
 
In datele 28-29 septembrie 2009
Au loc intalniri cu doctoranzii POS DRU privind raportarea individuala corespunzatoare perioadei 16 aug - 15 oct 2009.[descarca] Metodologia este ABSOLUT IDENTICA cu cea de la ultima raportare: vor fi deci doua etape si fiecare va aduce in prima etapa documentele pentru verificare, stampilare, etc., apoi se va desfasura cea de a adoua etapa - preluarea fisierelor in format PDF, XLS, etc....)
 
Intalnire cu doctoranzii -  23 sep 2009 ora 17.00
IN data de 23 sept 2009, ora 17.00 va avea loc in sala FORINFO(SB parter) o intalnire de analiza a activitatii din cadrul proiectului SIMBAD, a problemelor si/sau disfunctionalitati din cadrul activitatii individuale a doctoranzilor si a rezultatelor obtinute.
 
In data de 16 sep 2009, ora 15.30
In data de 16 sep 2009, ora 15.30, va fi organizat un seminar deschis cu tema „Variabilitatea climatica”, condus de conf. dr. Mirela Voiculescu.
 
Intalnire cu doctoranzii, mobilitati externe – 16 sep 2009 ora 18.30
Sunteti invitati sa participati la intalnirea cu doctoranzii POS DRU destinata informarii asupra conditiilor de desfausrarea a mobilitatilor externe si centralizarii invitatiilor, scrisorilor de confirmare si a altor documente care vin in sprijinul cererilor de finantare a mobilitatulor externe.
 
Intalnirea va avea loc in data de 16 sep 2009 ora 18.30, in sala FORINFO (SB parter)
 
Joi 30 iunie 2009 sunteti invitati sa participati la prezentarea cu tema "The coupling of the dairy wastewater biological treatment with themicroalgae growing process", sustinut de catre D-l.Jean-Charles Motte, student master, Universitatea din Nantes, Saint-Nazaire la departamentulProcess Engineering. Prezentarea va avea loc in sala E211, Facultatea de stiinta si Ingineria Alimentelor, catedra de Bioinginerie Alimentara, etaj2, la ora 11.00
Miercuri 22 iulie ora 15.00, in sala SC 02 FORINFO, Facultatea de Stiinte, parter, este programata o intalnire de lucru la care sunt invitati sa participe toti doctoranzii POS DRU
 
Sambata, 18 iulie 2009, orele 10.00-12.00, si marti 21 iulie, orele 10.00-12.00
Sala SC 002 - FORINFO, sunteti invitati sa depuneti cererile de mobilitate externa pentru mobilitatile internationale care vor debuta in octombrie-decembrie 2009 sau in prima parte a anului 2010.
 
15 iulie 2009
Miercuri 15 iulie 2009 sunteti invitati sa participati la seminarul cu tema “INCOHERENT SCATTER RADARS, PRINCIPLES AND USE”, sustinut de dl.  TUOMO NYGREN, profesor la Departamentul de Fizica Spatiala, Universitatea din Oulu, Finlanda. Seminarul va avea loc in sala SC002, FORINFO, Facultatea de Stiinte- parter, la ora 11.00.
 
30 iunie – 1 iulie 2009 orele 09.00 - 14.00
Se vor organiza intalniri cu membri ai grupului tinta, conform programarii afisate, in scopul analizei periodice si luarii de masuri de imbunatatire a rezultatelor obtinute.[programarea doctoranzilor]
 
25 iunie 2009 ora 18.00
Sala FORINFO, sunteti invitati la sedinta de lucru cu reprezentanti ai societatii Mediu Consulting, reprezantand potentiali beneficiari ai cercetarii.
 
22 – 24 iunie 2009, orele 11.00- 13.00
Doctoranzii POS DRU sunt invitati la intalniri de lucru avand tema: „Prezentarea conditiilor, drepturilor si obligatiilor doctoranzilor POS DRU ce vor beneficia de finantare externa pentru mobilitati”.
 
17 iunie 2009, ora 17.00
Sala FOR-INFO, ora 18.00 va avea loc o intalnire cu doctoranzii POS DRU in care vor fi discutate metodele moderne de cercetare si aplicabilitatea lor in domeniile de cercetare doctorala abordate in cadrul Universitatii Dunarea de Jos Galati.
 
15 – 16 iunie 2009, orele 10.00- 13.00
Se vor organiza intalniri cu membri ai grupului tinta in scopul analizei periodice si luarii de masuri de imbunatatire a rezultatelor obtinute
 
10 iunie 2009, ora 17.00
Sala FOR-INFO, sunteti invitati sa participati la seminarul deschis cu caracter multidisciplinar cu tema Managemetul ecosistemelor de tranzitie din zona Sud Est, sustinut de prof. dr. ing. Lucian P. Georgescu.
 
5 iunie, ora 12.00
Sunteti invitati sa participati la o sesiune de comunicari cu prezentarea rezultatelor intermediare obtinute pana la data respectiva in cadrul proiectului POS DRU SIMBAD. Vor fi prezentate tabelele sumative privind proiectele si lucrarile comunicate si publicate de doctoranzii POS DRU precum si programarile viitoarelor intalniri.
 
4-5 iunie 2009, ora 11.00
Sala FOR-INFO, sunteti invitati sa participati la sesiunea de comunicari cu caracter interdisciplinar cu tema Metode avansate de analiza si control (afis seminar).
 
2 – 6 iunie 2009, intre orele 11.00 - 13.00
Vor avea loc in salile SD 101 (Departamentul Inter-mediu) si SC 002 (FORINFO) intalniri cu doctoranzii POS-DRU pentru  consultari cu echipa de management si implementare privind desfasurarea activitatilor proiectului in etapa a II-a.
 
4 – 7 mai 2009, intre orele 11.00-13.00
Vor avea loc in salile SD 101 (Departamentul Inter-mediu) si SC 002 (FORINFO) intalniri cu doctoranzii POS-DRU pentru  analiza activitatii raportate pe perioada 15 februarie – 15 aprilie si consultari cu echipa de management si implementare privind desfasurarea activitatilor proiectului in etapa a II-a.
 
6-10 aprilie 2009, intre orele 11.00-13.00
Vor avea loc in salile SD 101 (Departamentul Inter-mediu) si SC 002 (FORINFO) vor avea loc intalniri cu doctoranzii POS-DRU pentru definitivarea raportarilor individuale si generale si pentru consultari cu echipa de management si implementare.
 
2 aprilie 2009
In sectiunea Regulamente puteti gasi Regulile privind decontarea deplasarilor doctoranzilor POS DRU din proiectul SIMBAD.
 
3.03.2009,ora 15.00
Pentru a completa corect ultimul document trimis (anexa_e.xls) puteti folosi  modelul de raspuns de aici.
 
5.03.2009,ora 10.00
 
 
In atentia doctoranzilor POS DRU:
Joi 5 martie 2009 la ora 10, in sala Forinfo (corp Fac stiinte , parter)
profesorul Alberto Basset, Universitatea Lecce, Italia, va sustine un curs
pentru studentii doctoranzi cu titlul:
TRANSITIONAL WATERS, ECOLOGY, MONITORING AND CONSERVATION,
Urmat de prezentarea rezultatelor obtinute in cadrul proiectului bilateral: Conservarea si gestionarea ecosistemelor acevatice de tranzitie: initiative conjugate pentru formarea de tineri cercetatori in Italia si Romania (Conservazione e gestione degli ecosistemi acquatici di Transizione: Potenziamento di iniziative congiunte per la formazione di
giovani ricercatori  in Italia e in Romania).
 
15.02.2009,ora 10.00
In atentia doctoranzilor POS DRU:
Luni 16 februarie 2009 la ora 17, in sala Forinfo (corp S; Facultatea de Stiinte, parter):
Sunteti invitati la intalnirea de analiza, urmata la ora 18.00 de sesiunea de comunicari privind rezultatele intermediare obtinute in etapa intai a proiectului SIMBAD.
 
2.02.2009,ora 8.15
In vederea indeplinirii conditiilor optime de activitate pentru doctoranzi si a justificarii burselor acestora, fiecare
conducator de doctorat trebuie  sa-l contacteze pe
e-mail pe dl Murariu gabriel.murariu@ugal.ro si sa-i transmita:
-CV in romaneste in format Europass (termen 5 febr 2009) electronic domnului Murariu si imprimat doamnei Luiza Axinte. Acest CV trebuie sa
contina si datele de contact;
-Programul de pregatire universitara avansata in format electronic completat (termen 5 febr 2009). (modelul poate fi descarcat de aici)  Forma imprimata semnata conform modelului trebuie sa ajunga la Biroul Studii Doctorale in termenul cel mai scurt,
atat pentru doctoranzii POS DRU cat si pentru ceilalti doctoranzi
IMPORTANT: Va rog sa retineti ca nerespectarea acestor termene de catre bursierii POS DRU va atrage
blocarea burselor din cauza nefinalizarii documentelor pentru raportul la etapa.
Este necesara completarea unui document de confirmare a activitatii. Modelul de confirmare a activitatii  lunare a doctoranzilor poate fi descarcat de aici.
 Modelul trimis contine numai semnatura indrumatorului si a directorului scolii doctorale. Daca veti considera
oportun puteti sa adaugati si semnatura  sefului de catedra.
 Confirm sistemului de finantare si a operatiunilor cu Trezoreria, aceste rapoarte trebuie sa ajunga la Serviciul Financiar pana pe data de 5 a lunii pentru platile pe luna precedenta. O copie a acestui
raport facuta dupa inregistrarea la Registratura trebuie sa parvina doamnei Axinte la Biroul de Studii Doctorale.
 
12.01.2009,ora 10.00
In atentia doctoranzilor POS DRU:
 Joi,  15 Ianuarie, 2009 la ora 18,
 in sala Forinfo (corp SB – Facultatea de Stiinte , parter)
Sunteti invitati la sedintade  prezentare a documentelor de evaluare, aferente proiectului SIMBAD.
 
24.12.2008, ora 14.00
Cu scuzele de rigoare, va anuntam ca astazi, 24.12.2008, ora 12.30 au fost avansati banii aferenti burselor in contul Universitatii.
Va rugam sa verificati si sa faceti confirmarea platii aferente burselor pe luna noiembrie la adreasa de mail
burse@ugal.ro
Pe luna decembrie plata se va efectua in luna ianuarie FARA NICI O INTARZIERE.
 
14.12.2008,ora 13.00
In atentia doctoranzilor POS DRU:
 Miercuri,  15 Decembrie, 2008 la ora 18,
 in sala Forinfo (corp SB – Facultatea de Stiinte , parter)
Sunteti invitati la sedinta prezentare a actelor si de informare-  proiect  POSDRU SIMBAD.
 
1.11.2008, ora 10.00
In atentia doctoranzilor POS DRU:
Marti,  4 Noiembrie, 2008 la ora 18, in sala Forinfo (corp SB – Facultatea de Stiinte , parter)
Sunteti invitati la sedinta prezentare a obiectivelor  proiectului SIMBAD.
 
5.10.2008,ora 13.00
In atentia doctoranzilor POS DRU:
Joi 9 Octombrie 2008 la ora 18, in sala Forinfo (corp SB – Facultatea de Stiinte , parter)
Sunteti invitati la sedinta de pregatire a proiectului SIMBAD.

 

 

Universitatea "Dunarea de Jos" Galati

Universitatea Dunarea de Jos din Galati functioneaza cu incepere din anul 1948, asumandu-si de la acel moment misiunea de a pregati specialisti in diverse domenii economico-sociale, participand activ la sustinerea si transmiterea stiintei  si culturii, contribuind la imbogatirea patrimoniului local si national de cunoastere prin cercetare stiintifica. UDJ isi asuma rolul de centru cultural si civic de formare si difuzare a valorilor culturale, stiintifice si sociale atat in zona in care activeaza cat si in intreaga tara. Fiind cea mai mare si cea mai importanta institutie de invatamant superior din sud - estul Romaniei, cu un efectiv de 15.000-17.000 studenti anual in ultimii ani, UDJ se constituie in varful de lance al progreselor tehnice, stiintifice, culturale sociale cu aplicabilitate imediata sau pe termen mediu si lung, menit sa contribuie in primul rand la progresul municipiului Galati. In acest sens, UDJ colaboreaza strans cu mediul socio - economic oferindu-i specialistii de care are nevoie, consultanta, solutii tehnice la problemele curente.

In universitate exista si activeaza IOSUD - Universitatea Dunarea de Jos Galati, in care se pregatesc aproximativ 500 doctoranzi sub indrumarea a 75 de conducatori stiintifici de doctorat. In acest sens, in cadrul Universitatii "Dunarea de Jos" Galati sunt implementate 2 proiecte POSDRU strategice de sprijinirea tinerilor doctoranzi.